Záruční a On-Site servis
Autorizované servisní středisko zn. Canon
Provádíme záruční opravy zařízení Canon zakoupených u libovolného prodejce v EU kromě foto-video.
Objednávka záruční opravy:
- Kalkulačky
- Inkoustové tiskárny
- Laserové tiskárny
- Inkoustové multifunkce
- Laserové multifunkce
- Skenery stolní
- Skenery vysokorychlostní
- Laserové faxy
- Velkoformátové tiskárny / plotry
- Vybraná zařízení imageRUNNER bk / color
Záruční opravy se provádí v servisním středisku v Praze a v Brně, nebo přímo u zákazníka.
Na záruční opravu můžete zařízení dodat osobně, nebo zdarma přepravní službou PPL (max hmotnost zásilky je 30 kg)* po vyplnění formuláře (zde).
*V případě přesažení uvedeného limitu hmotnosti zásilky 30 kg bude svoz zpoplatněn částkou 600,- Kč bez 21% DPH.
V případě požadavku zajištění dopravy přepravní službou zasílejte zařízení v originálním obalu, včetně nainstalovaného spotřebního materiálu s provozní zásobou. V případě, že originální obal již nemáte, je nutné zařízení pečlivě zabalit tak, aby se během přepravy nepoškodilo. Doporučujeme opatřit zásilku nápisem „NEKLOPIT, KŘEHKÉ“. (Obal zásilky i její obsah jsou při přepravě vystaveny celé řadě rizik, např. nárazům, vibracím, tlakům při stohování, bodovému zatížení, manipulaci po válečkové dráze atd.) Instrukce pro zabalení zásilky ZDE
U tiskáren a multifunkčních zařízení zajistěte cartridge do transportní polohy dle pokynů v uživatelské příručce k danému zařízení. K zařízení prosím nepřikládejte žádné příslušenství, a to ani baterie, paměťové karty, kabely či manuály, pokud nemáte podezření, že mohou souviset s danou závadou. Pokud se závada týká kvality výtisků či fotografií, přiložte ukázkové tisky nebo fotografie.
Náklady spojené s opravou při případném poškození při přepravě z důvodu nedostatečného či nevhodného zabalení hradí zákazník!
Doklady potřebné pro vyřízení záruční opravy:
(jedna z následujících kombinací)
(v případě požadavku na bezplatný svoz, nutno zaslat doklady předem emailem)
- kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem
- kopie nákupního dokladu = faktury + dodací list s uvedeným výrobním číslem
- kopie nákupního dokladu = faktury + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce
koncový uživatel:
- kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka s uvedeným výrobním číslem
- kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + dodací list s uvedeným výrobním číslem
- kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce
prodejce / vyřizující reklamaci pro svého zákazníka:
- kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem
- kopie nákupního dokladu = faktury + dodací list s uvedeným výrobním číslem
prodejce / zboží na skladě:
V případě uplatnění akční prodloužené záruky je nutné předložit příslušný certifikát včetně nákupního dokladu. Data na obou dokladech musí souhlasit.
Zařízení MAXIFY řady MB/iB a skenery CanoScan Lide 300/400 doporučujeme reklamovat přímo na HelpDesku Canon tel. 296 335 619.
Zařízení PIXMA G doporučujeme reklamovat osobně. Zainstalovaná zařízení se nesmí přepravovat v jiné než vodorovné poloze! Instrukce pro správné zabalení Vašeho zařízení pro přepravu naleznete v uživatelské příručce. Opatřete zásilku vhodnými přepravními etiketami.
. . kdo umí, je Canon